تبلیغات
تناسب اندام - تمرینات قدرتی برای عضلات بدن

ورزش(شادابی و سلامتی جسم و روح)


Admin Logo
themebox Logo
ورود به چت روم
تاریخ:دوشنبه 30 خرداد 1390-03:27 ق.ظ

تمرینات قدرتی برای عضلات بدن

داشتن عضلات خوب در ناحیه پشت و شكم برای انجام كارهای روزانه و همچنین ورزش، اهمیت فراوانی دارد. 

تمرینات اساسی برای تقویت ماهیچه های شكم

به پشت بخوابید. پاهایتان را به سمت شكم جمع كنید. انگشتان پا به سمت سقف است  و پاشنه پا روی زمین قرار دارد. در حین بالا كشیدن عضلات باسن و شكم، كمر نباید از روی زمین بلند شود. مطابق شكل، جلوی

دستتان دیواری تصور كنید كه می خواهید آن را هل بدهید. آهسته بدنتان را بلند كنید؛ به طوری كه كتفتان از زمین جدا شود و با دستتان به دیوار فرضی فشار وارد كنید. ۵ تا ۲۰ ثانیه در این وضعیت بمانید و سپس ۱ دقیقه روی زمین بخوابید این تمرین را ۳ بار در روز انجام دهید.  

 

 

تمرین برای تقویت ماهیچه های پهلویی شكم

به پشت بخوابید. پای چپ را خم کنید و پای راست را مطابق شكل روی زانوی پای چپ قرار

 دهید. دست راستتان را دراز کنید و دست دیگر را زیر گردنتان بگذارید. سعی كنید كه با آرنج دست چپ به زانوی پای راستتان بزنید. این تمرین را ۳ بار و هر بار با تكرار زیاد انجام دهید.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 


Can you increase your height by stretching?
یکشنبه 15 مرداد 1396 06:01 ب.ظ
My brother recommended I would possibly like this website.
He was entirely right. This put up truly made my day.
You cann't imagine simply how a lot time I had spent for this information! Thanks!
manicure
چهارشنبه 23 فروردین 1396 01:54 ق.ظ
Highly descriptive post, I liked that bit. Will there be a part 2?
علی
سه شنبه 31 خرداد 1390 12:24 ب.ظ
با سلام به شما دوست عزیز
من از وبلاگتان خوشم آمد و خواستم شمارا لینک کنم اگر مایل به تبادل لینک بودید مرا با نام (وبلاگ بزرگ طنز) لینکم کنید و به من خبر دهید تا شمارا با چه نامی لینکتون کنم
با تشکر
جواد حمیدی
سه شنبه 31 خرداد 1390 10:30 ق.ظ
وبت عالی بوذ

سیستم کسب درآمد پال سل
http://www.palsel.com/index.php?page=register&AdsID=1435
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر