تبلیغات
تناسب اندام - آشنایی با body balance

ورزش(شادابی و سلامتی جسم و روح)


Admin Logo
themebox Logo
ورود به چت روم
تاریخ:یکشنبه 8 خرداد 1390-01:16 ق.ظ

آشنایی با body balance




بادی بالانس، ترکیبی از یوگا ، تای چی چوان  است  که  احساس آرامش جسم و روح ، قدرت و بلند قامتی را در شما تقویت می کند. مدت زمان کلاس 55 دقیقه می باشد که 45 دقیقه تمرین های تعادلی و کششی است و 10 دقیقه پایانی به  مدیتیشن و آرامش جسم و روح  پرداخته می شود. این کلاس به "آنتی استرس" هم معروف است.



فواید

1.      افزایش انعطاف پذیری مفصل ها و محدوده حرکتی آن ها

2.      تقویت عملکرد قلب

3.      سوزاندن کالری و کاهش چربی های زاید بدن

4.      کاهش استرس

5.      ایجاد کننده احساس ماندگار آرامش و سلامتی

6.      متمرکز کننده ذهن و بالا بردن هوشیاری

بخش های یک کلاس استاندارد

1.گرم کردن ( حرکات تای چی ) : استفاده از حرکات آسان و نرم  برای نظم بخشیدن به عملکرد دستگاه هایی که در زمان کلاس درگیر هستند.

2.سلام بر خورشید : این بخش ، یکی از سری حرکات یوگا است که به گرم کردن عمیق تر کمک می کند.

3.کشش های یوگا و حرکات ریتمیک بدن

4. حرکات تعادلی ( فعال کردن قوه تمرکز )

5. تمرینات کششی متمرکز روی نشیمنگاه و ران ( به منظور بالا بردن انعطاف پذیری و آزادی عمل ران و نشیمنگاه )

6. تمرینات متمرکز بر عضلات شکم و پشت (در این مرحله بیشتر از حرکات یوگا بهره می بریم.)

7. چرخش ها و خم شدن به جلو ( به منظور انعطاف پذیر کردن عضلات پشت  )

8. آرامش روانی و جسمانی  به مدت 10 دقیقه که برای اثربخشی بیشتر تمرینات تمرکزی و تعادلی امری ضروری است.

 

سوالات متداول :

1.      چه چیزهایی باید بیاورم ؟

فقط خودتان !! 

البته چیزهایی هست که نباید آورده شود!! در این کلاس ، پوشیدن کفش کاری غیر اصولی است چرا که حرکات تعادلی است و بهتر است که پاها با زمین در تماس باشند. البته در هوای سرد می توانید پای خود را با چیزی غیر از کفش بپوشانید تا سردی موجب بر هم زدن آرامش بخصوص در 10 دقیقه پایانی که نیاز به تمرکز دارید نشود.

از پوشیدن لباس های کشی بپرهیزید. لباسی بپوشید که در آن احساس راحتی کنید . لباس باید آزاد باشد. می توانید از لباسی که در کلاس های یوگا متداول است استفاده کنید.

2.      هر چند روز یکبار باید در کلاس ها شرکت کنم ؟

اگر چه یکبار در هفته می تواند اثر بخشی داشته باشد ، اما بیشتر مردم ترجیح می دهند 3 جلسه در هفته کار کنند.

3.      پس از چه مدت  ، تاثیر این ورزش را در خود مشاهده می کنم ؟

معمولا پس از سه جلسه نتیجه مشاهده می شود . البته این زمان با پیوستگی حضور در کلاس رابطه مستقیم دارد.

 همچنین ممکن است در ابتدا در عضلات خود کمی احساس درد کنید که امری طبیعی است اما خیلی زود این درد کم ، جای خود را به آرامشی عظیم ، انعطاف پذیری بالا و توانایی و کارآمدی شما در کارهای روزمره می دهد.


داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 


foot pain essential oil
جمعه 16 تیر 1396 06:05 ب.ظ
Hi my family member! I wish to say that this post is awesome, great
written and include approximately all important infos. I'd like
to see more posts like this.
https://eleaselibert.wordpress.com
دوشنبه 1 خرداد 1396 09:31 ب.ظ
This post is genuinely a pleasant one it assists new net people, who are wishing for blogging.
فهیمه
شنبه 24 آبان 1393 03:09 ب.ظ
اول باید این تفکر غلط بزاریم کنار که ادما میرن باشگاه چون چاق هستن نه ادم وزرش میکنه تا سلامت باشه هم جسمی هم روحی درکنارش هم خوب به تناسب اندام هم باید برسه. همونطور که ما چه گرسنه باشیم چه نه بالاخره باید ناهار بخوریم وزرش هم باید بکنیم حتی اگه چاق نباشیم
فهیمه
شنبه 24 آبان 1393 03:03 ب.ظ
سلام من دو ساله که دارم تو این رشته کار میکنم بادی بالانسو میگم قبلا هم ورزش میکردم حرفه ای شنا میکردم و نجات غریق بودم حدود 11سال اما میخوام اینو بگم انقدر که تو بادی بالانس احساس ورزشکار بودن کردم تو زمینه های دیگه این حسو نداشتم. حتما با این رشته اشنا بشین عالیه
مهشید
یکشنبه 25 اسفند 1392 08:17 ب.ظ
با سلام
من علاقه دارم دوره مربیگری این رشته را طی کنم و بتونم مدرک مربیگری بگیرم و مشغول به تدریس شوم.میتونید منو راهنمایی کنید
طیبه
دوشنبه 28 بهمن 1392 07:37 ب.ظ
سلام چاقم میشم اخه کاهش وزن دارم
سوزان
دوشنبه 8 مهر 1392 10:37 ب.ظ
با احترام
البته صرف نظر از گفتار تند دوست عزیزی که نظر گذاشتند
اما بادی بالانس ترکیبی از ورزش تای چی یوگا وپیلاتسه وارتباطی با ایروبیک نداره وفضاهاشون خیلی متفاوته
با تشکر از اطلاع رسانی تون.
فائزه
جمعه 10 آذر 1391 03:25 ب.ظ
بادی بالانس بهترین ورزشیه كه تا حالا انجام دادم یه هفته برین كلاس عاشقش میشین خیلی خیلی موثره برای خودمم تعجب اور بود كه بدنم یه ماهه تغییر كرده خیلی زئد اندامو رو فرم میاره ولی باید حركات رو خیلی دقیق انجام بدیم
پیشنهاد میكنم از دستش ندین عزیزان
korosh
پنجشنبه 12 خرداد 1390 02:14 ب.ظ
خوب بود
مرسی
پایگاه خبری سبد نیوز (www.sabadnews.com)
چهارشنبه 11 خرداد 1390 02:37 ب.ظ
ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی

پایگاه خبری سبد نیوز پس از ماه ها تحقیقات آکادمیک و میدانی به این نتیجه رسید که تنها در سه حوزه فرهنگ و هنر ، اقتصاد و فن آوری اطلاعات اخبار و رویدادهای گوناگون را از ده ها خبرگزاری ، روزنامه ها، سایت ، شبکه های ماهواره ای و... جمع آوری کند و در بخش ها و زیر مجموعه های تخصصی در اختیار علاقمندان بگذارد.
چناچه شما نیز همچون هزاران کاربر دیگر دغدغه هایی از جنس هنری ، اقتصادی و یا آی تی دارید با ما همراه شوید و در صورت تمایل می توانید آخرین اخبار این پایگاه را در سایت و یا وبلاگ خود داشته باشید، کد اخبار سبد نیوز را از آدرس زیر در وبلاگ خود کپی کنید:

http://www.s‌a‌b‌a‌d‌n‌e‌w‌s.com/links.php

با تشکر پایگاه خبری سبد نیوز
www.s‌a‌b‌a‌d‌n‌e‌w‌s.com
روستای نهوج
چهارشنبه 11 خرداد 1390 12:01 ق.ظ
سلام خیلی خوبه فقط برای کوچک کردن شکم و پهلوها هم مطلب بذلر...
موفق باشی
پاسخ افسانه مظلومی : سلام ممنونم .حتما
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر