تبلیغات
تناسب اندام - رژیم 15 روزه كانادایی

ورزش(شادابی و سلامتی جسم و روح)


Admin Logo
themebox Logo
ورود به چت روم
تاریخ:شنبه 7 خرداد 1390-02:54 ب.ظ

رژیم 15 روزه كانادایی

با تشكر از حسن نیت شما به ما و رژیم غذایی ما كه توسط پزشكان متخصص كاناداطراحی شده و بسیار موثر و مفید میباشد.

 

این برنامه انقلابی(رژیم 15 روزه) با سرعت و آسان باعث كم شدن و سوزاندن چربی در بدن می شود،بهترین مشخصه این رژیم این است كه بدن را وادار به سوزاندن سریع چربیها می كند و مانع بازگشت وزن از دست رفته میشود از همه مهمتر این رژیم روی مركز اشتها در مغز اثر میگذارد و اشتها كم میشود .

 

نكته مهم: ممكن است میزان از دست رفتن اب بدن در روزهای اول زیادباشد و حالت سستی به شما دست دهد كه برای از بین بردن این حالت حتما در طول روز 8 لیوان آب بنوشید

 

این رژیم 15 روز است و به همین دلیل آسان است و در صورت اجرای دقیق بسیار موثر است به دلیل اینكه رژیم خاصی دارد و شما از رژیم خسته نمی شوید . این رژیم سوخت و سازبدن را تغییر میدهد و به همین دلیل پس از پایان مدت آن میشود بصورت معمول غذا خورد،بدون آنكه اضافه وزن بیاورید.

 

لازم به ذكر است كه این رژیم را به همان صورت و بدون كوچكترین تغییری انجام دهید و بخاطر داشته باشید چنانچه بین وعده های غذا حتی آب نبات و یا شكلات خورده شود رژیم باید قطع گردد و پس از دو ماه دوباره از نو شروع كنید.

 

مدت آن فقط 15 روز است نه كمتر و نه بیشتر كه 12 روز آن رژیم اصلی است و به مدت 3 روز رژیم نگهدارنده بسیار آسان گرفته میشود ،با گرفتن این 12 روز و 3 روز رژیم نگهدارنده وزن تا یكسال به همان صورت باقی می ماند و شما در این یكسال اضافه وزن پیدا نمی كنید،در این رژیم قهوه یا چای نباید عوض شودو قند و خرما در همان موعد اعلام شده میل شود،چنانچه این رژیم را بطور دقیق انجام دهید پس از پایان آن بین 8 الی 10 كیلو از وزن شما كاسته می شود و 10 الی 15 سانتیمتر از سایز شما كم میشودشاید باور نكنید ، ولی بعد از پایان رژیم باور خواهید كرد كه رژیم ما معجزه است.

 

اگر رژیم را بطور دقیق بگیرید ،یعنی چیزی اضافه بر مواد رژیم میل نكنید و به قول معروف ناخنك به غذا ها نزنید حتما وزن و سایز كم می كنید.(هر یك از مواد رژیم به منظور خاصی تهیه شده) در صورتیكه وزن شما بیش از 70 كیلو گرم است میتوانید 12 روز رژیم را گرفته سپس 3 روز رژیم نگهدانده را بگیرید و بعد دوباره 12 روز رژیم بگیرید تا به وزن و سایز دلخواه خود برسید اگر در طول روز گرسنه شدید بین غذاآب یا چای كمرنگ بدون قند بنوشید.

 

این رژیم برای افرادی طراحی شده كه از سلامتی جسمی خوبی برخوردار هستند و بیماری خاصی مانند فشار خون ،ناراحتی قلبی و زخم معده و ... ندارند.حتما توصیه میشود این رژیم را از یك روز تعطیل شروع كنید.

بعد از 15 روز میتوانید بصورت معمول غذا بخورید حتی شیرینی جات ولی پرخوری نكنید. در صورتیكه بعد از 6 الی 10 ماه تا اندازه سه كیلو اضافه وزن پیدا كردید فقط كافی است همین سه روز رژیم نگهدارنده را بگیرید

 

در صورت در دسترس نبودن و یا دوست نداشتن گوشت قرمز ،گوشت سفید و تخم مرغ موجود در این رژیم میتوانید مواد غذایی زیر را در وعده و جای گوشت سفید ،قرمز و تخم مرغ جایگزین كنید

 

1-بورانی كدو: 3 عدد كدوی متوسط را حلقه حلقه كنید و با یك عدد گوجه فرنگی خرد شده و یك قاشق غذا خوری روغن مایع پخته وبا یك لیوان ماست بدون جربی میل كنید .

 

2-بورانی اسفناج:نیم كیلو اسفناج را با كمی نمك پخته و با یك لیوان ماست بدون چربی میل كنید.

 

3-عدسی: یك فنجان عدس پخته را با آب لیمو میل كنید.

 

4- سالاد كرفس: دو لیوان كرفس ریز شده را به همراه نمك و یك عدد گوجه فرنگی به همراه سس آب لیمو میل كنیدو(این سالاد در لاغری بسیار موثر است)

 

5- سس آبلیمو:دو قاشق ماست و یك قاشق روغن زیتون و یك قاشق آب لیمو، نمك و فلفل به اندازه كافی.

 

6-سوپ مرغ یك لیوان: نصف فنجان سیب زمینی خرد شده ،یك فنجان هویج خرد شده و نصف فنجان نخود فرنگی كمی نمك و آب لیمو.

 

روزی 6 نوبت و هر نوبت 11 مرتبه نفس عمیق ، این ورزش معادل 3 كیلومتر دویدن چربی را در بدن شما می سوزاند.

 

پاها را به اندازه عرض شانه باز كنید شكم و با سن را به داخل بكشیدوبوسیله بینی ریه ها را از هوا پر كنید و به آرامی دستها را بالا ببرید و از 1 تا 10 بشماریدوبعد از راه دهان هوای داخل ریه را خارج كنید و به آرامی دستها را پایین آورید و دوباره از نو شروع كنید تا 11 مرتبه.

 

 

 

روز اول:

صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند

نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+اسفناج پخته+یك عدد گوجه فرنگی

شام: 300 گرم گوشت پخته یا كبابی +كاهو +آب لیمو

روز دوم:

صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند

نهار:10 ورق كالباس مرغ+یك لیوان ماست كم چربی

شام: 300 گرم گوشت پخته یا كبابی +كاهو +آب لیمو

روز سوم:

صبحانه :یك فنجان چای+دو عدد خرما

نهار : نصف سینه مرغ پخته یا كبابی +كاهو+سس آب لیمو

شام:سالاد كرفس+گوجه فرنگی+آب لیمو

روز چهارم:

صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند+یك ورق نان تست

نهار :یك لیتر آب میوه ترجیحا سیب یا هویج+یك لیوان ماست

شام: 3 عدد تخم مرغ سفت +هویج رنده شده+200 گرم پنیر رژیمی یا كم نمك

روز پنجم:

صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند+یك ورق نان تست

نهار:یك ماهی پخته یا كبابی كامل+یك قاشق چایخوری كره +آبلیمو

شام:300 گرم گوشت پخته یا كبابی+كاهو+كرفس

روز ششم:

صبحانه :یك فنجان چای+دو عدد خرما

نهار:10 ورق كالباس مرغ+یك لیوان ماست كم چربی

شام: نصف سینه مرغ پخته یا كبابی +كاهو+ آب لیمو+روغن زیتون

روز هفتم:

صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند+یك ورق نان تست

نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+یك ورق كالباس+كاهو

شام :سالاد كلم+گوجه فرنگی+سس آبلیمو+یك عدد میوه

روز هشتم:

صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند

نهار : نصف سینه مرغ پخته یا كبابی +كاهو+ آب لیمو

شام: 300 گرم گوشت پخته یا كبابی +كاهو +آب لیمو+یك عدد میوه

روز نهم:

صبحانه :یك لیوان شیر

نهار : نصف سینه مرغ پخته یا كبابی +كاهو+ آب لیمو

شام :سالاد كاهو+خیار+گوجه فرنگی+سس آبلیمو+یك عدد میوه

روز دهم:

صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند+یك ورق نان تست

نهار :یك لیتر آب میوه ترجیحا سیب یا هویج+یك لیوان ماست

شام:یك عدد تخم مرغ سفت+یك هویج پخته شده و رنده شده+200 گرم پنیر رزیمی یا كم نمك

روز یازدهم:

صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند+یك ورق نان تست

نهار:یك عدد ماهی پخته یا كبابی+یك قاشق چایخوری كره+آبلیمو

شام: 300 گرم گوشت پخته یا كبابی +كاهو +كرفس

روز دوازدهم:

صبحانه :یك فنجان چای+دو عدد خرما

نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+یك عدد هویج پخته و رنده شده

شام : نصف سینه مرغ پخته یا كبابی بدون پوست +كاهو+ آب لیمو

سه روز رژیم نگهدارنده:

روز اول:

صبحانه :یك لیوان شیر

نهار:گوشت یا مرغ كبابی یا پخته+سالاد كاهو(خیار –گوجه فرنگی-سس آبلیمو)

شام:سوپ آبمرغ یا گوشت+3 ورق نان تست+3 عدد میوه

روز دوم:

صبحانه: یك فنجان چای+یك ورق نان تست+عسل

نهار: 5 ورق كالباس مرغ+گوجه فرنگی+یك عدد خیار شور+3 ورق نان تست

شام : نصف سینه مرغ+سالاد كاهو+یك عدد خیار شور+3 ورق نان تست

روز سوم:

صبحانه:یك لیوان شیر

نهار:گوشت یا مرغ كبابی+سالاد خیار و گوجه فرنگی

شام:سوپ مرغ+2 ورق نان تست+2 عدد میوه


داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 


آموزش آشپزی
یکشنبه 9 مهر 1396 08:41 ب.ظ
ممنون از سایت خوبتون
free online chaturbate token generator
دوشنبه 13 شهریور 1396 03:54 ق.ظ
Today, while I was at work, my sister stole my apple ipad
and tested to see if it can survive a 30 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now destroyed and she has 83 views.
I know this is entirely off topic but I had to share it with someone!
free chaturbate hack
پنجشنبه 12 مرداد 1396 09:52 ب.ظ
It's really a nice and helpful piece of information. I am happy
that you simply shared this useful information with us.
Please stay us up to date like this. Thank you for sharing.
Leatha
سه شنبه 10 مرداد 1396 08:04 ب.ظ
We stumbled over here different website and thought I should check things out.

I like what I see so i am just following you. Look forward to looking into your web page
again.
Armand
دوشنبه 9 مرداد 1396 10:30 ب.ظ
Pretty section of content. I just stumbled upon your
weblog and in accession capital to assert that
I acquire in fact enjoyed account your blog posts. Any way I'll
be subscribing to your feeds and even I achievement you access
consistently quickly.
Lorraine
دوشنبه 9 مرداد 1396 10:22 ب.ظ
Wow that was strange. I just wrote an really long comment
but after I clicked submit my comment didn't show up.

Grrrr... well I'm not writing all that over again.
Anyway, just wanted to say excellent blog!
http://jaquelinelouthan.bravesites.com/entries/general/Bursitis-Of-The-Feet-Pain-Treatment
یکشنبه 4 تیر 1396 08:12 ب.ظ
You can definitely see your skills within the paintings you write.
The world hopes for even more passionate writers like you who are not afraid
to say how they believe. At all times go after your heart.
std clinic near me
یکشنبه 4 تیر 1396 08:07 ب.ظ
بسیار core از خود نوشتن در حالی که ظاهر شدن مناسب در آغاز آیا نه حل و فصل کاملا با من پس از برخی از زمان.
جایی درون پاراگراف شما قادر به من مؤمن اما تنها برای while.
من هنوز کردم مشکل خود را با جهش در مفروضات و شما خواهد را خوب به پر کسانی که معافیت.

در این رویداد شما در واقع که می توانید انجام من می قطعا تا پایان مجذوب.
voncilegarlits.hatenablog.com
یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 12:33 ق.ظ
Very good post. I am dealing with some of these issues as well..
Alicia
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 04:16 ب.ظ
I needed to thank you for this good read!! I absolutely enjoyed every little bit of it.
I have got you book-marked to check out new stuff
you post…
Phillipp
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 03:02 ب.ظ
After exploring a few of the blog articles on your website, I honestly appreciate your
technique of writing a blog. I saved as a favorite it to my bookmark website list and will be checking back in the
near future. Please check out my website too and let me know
how you feel.
Alejandra
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 02:35 ب.ظ
Admiring the hard work you put into your site and detailed information you present.
It's awesome to come across a blog every once in a while
that isn't the same unwanted rehashed material. Fantastic read!
I've bookmarked your site and I'm including your RSS
feeds to my Google account.
Roman
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 01:06 ب.ظ
I am in fact pleased to glance at this web site
posts which consists of plenty of helpful facts, thanks
for providing these data.
Tamela
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 08:15 ق.ظ
Hey I know this is off topic but I was wondering if you
knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.

I've been looking for a plug-in like this for quite some time
and was hoping maybe you would have some experience with something like this.
Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your
blog and I look forward to your new updates.
Rodney
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 06:35 ق.ظ
I am genuinely grateful to the owner of this website who has shared this enormous article at here.
Lashawn
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 06:24 ق.ظ
Amazing blog! Do you have any tips for aspiring writers?
I'm hoping to start my own blog soon but I'm a little lost on everything.
Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or go for
a paid option? There are so many choices out there that I'm totally overwhelmed
.. Any ideas? Kudos!
Everett
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 04:32 ق.ظ
Good day! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew
where I could find a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having
difficulty finding one? Thanks a lot!
Jane
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 04:27 ق.ظ
Awesome! Its in fact awesome paragraph, I have got much clear idea
regarding from this article.
Adrienne
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 03:12 ق.ظ
obviously like your web-site but you have to take a look at the spelling on several of your posts.
A number of them are rife with spelling problems and I find
it very bothersome to tell the truth nevertheless I will surely come
again again.
Maude
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 02:12 ق.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd without a doubt donate to this outstanding blog!
I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
I look forward to new updates and will share this site with
my Facebook group. Talk soon!
Kellee
یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 11:46 ب.ظ
Hi there, this weekend is fastidious for me,
for the reason that this occasion i am reading this great educational article here at my home.
ترنم
پنجشنبه 7 آبان 1394 08:38 ب.ظ
وااااااااااااای بچها من روز چهارممه 3کیلو کم کردم
ترنم
سه شنبه 5 آبان 1394 05:10 ب.ظ
سلام دوستان منم دوروزه شروع کردم
سپید
پنجشنبه 30 بهمن 1393 08:50 ب.ظ
فقط یه سوال ترخدا کمکم کنید مقدار گوشت یا مرغ رو چه جوری متوجه بشیم اگه کم یا زیاد بشه خیلی بد میشه
سپید
پنجشنبه 30 بهمن 1393 08:48 ب.ظ
سلام من امرو روز اول خیلی حالم بد چون بچخ هم شیر میدم دعا کنید بتونم
اوین
دوشنبه 15 دی 1393 01:18 ب.ظ
سلام ببخشید رژیم وق شدن به این صورت ندارید اسه چا
بیتا
یکشنبه 23 آذر 1393 12:31 ق.ظ
سلام من29سالمه و مادر دوفرزند،دلم میخوادسایزم رو کم کنم شدنیه؟این رژیم کاربردی هست ؟قدم167وزنم63لطفا اگر کسی اطلاعات داره راهنمایی کنه ،سپاس
هدى
یکشنبه 9 آذر 1393 02:38 ق.ظ
من می خوام رژیم رو شروع كنم دفعه قبل حدود 5 كیلو كردم وای خوب یكم ناخنك زدم ولی این دفعه دقیق میگیرم
دریا
جمعه 4 مهر 1393 12:45 ق.ظ
مقدار خوردن کاهو یا مرغ یا اندازه ماهی چقدر است
ارین
یکشنبه 16 شهریور 1393 12:01 ق.ظ
سلامم من امشب شب دهمم رو پشت سر گداشتم. توی این مدت مو به مو رفتم جلو.نزدیک چهار کیلو کم کردمامت این وزنم الان سه روره رو همین مونده و موفق نشوم کمتر از چهار کیلو کم کنم .دارم دپرس میشماین همه گشنگی و ضعف و خوردن غداهای چندش اور ابپز فقط واسه چهار کیلووو!!!اونم فک کنم به خاطر معده خالیم باشه روز بعد از رریم اگهغدای بخورم بر
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30